La migranya i jo

Autora: Eva Camarena

Durada: 6 dies

Sessions: 6

A qui s’adreça: A persones que pateixen migranya

Preu: 39,00€

Descripció del taller

“LA MIGRANYA I JO” vol ser una oportunitat perquè posis el focus en tu.

Es tracta d’un taller de presa de consciència en què descobriràs per què la MIGRANYA és present a la teva vida. Al llarg de 6 dies et compartiré àudios, reflexions i exercicis pràctics que t’ajudaran a ser conscient de la situació que estàs vivint. Tot el contingut d’aquest taller té com a objectiu que puguis canviar la percepció de la teva realitat.

El que manifesta el teu cos només és un reflex del que hi ha dintre teu.

Et ve de gust descobrir-ho?

Què pots aconseguir amb aquest taller?

Si fa temps que pateixes migranyes i sents que la migranya t’està impedint viure la vida que vols, aquest taller és per a tu.

Com et sentiries si el dolor, el cansament, la impotència, el sentiment de soledat, la fustració… anessin desapareixent de la teva vida?

Amb aquest taller et convido a recuperar el teu benestar.

Si t’inscrius al taller “LA MIGRANYA I JO”…

N

Seràs conscient de tot el que la MIGRANYA té a veure amb tu.

N

Et permetràs canviar el teu focus d'atenció.

N

Descobriràs els patrons heretats relacionats amb la MIGRANYA.

N

Tindràs una altra percepció de la teva realitat.

N

Recuperaràs el teu benestar mental, físic i emocional.

Contingut del taller

Durant 6 sessions et compartiré un àudio cada dia que et permetrà prendre consciència del teu dia a dia en relació amb la migranya.

Després d’escoltar l’àudio podràs fer els exercicis pràctics que et proposo (qüestionaris, lectures, meditacions…), en format pdf, que t’ajudaran a canviar la percepció de la teva situació actual i et permetran recuperar el teu benestar.

Durant tot el taller estaré disponible per whatsapp o telegram per qualsevol dubte o qüestió que et sorgeixi.

Dedica un temps i un espai a posar el focus en tu!

Les sessions del taller

El taller consta de 6 sessions. L’ideal és que les puguis fer seguides (durant 6 o 7 dies).

Testimonis del taller “la migranya i jo”

“Algunes paraules, reflexions m’han arribat moltíssim, altres potser no tant. Entenc que no m’haig d’identificar amb tot. Després d’aquest curs intensiu em quedo amb 3 coses: tot allò après i que haig de desaprendre, la funció de la migranya: donar un espai que no ens permetem i introduir canvis.
Gràcies, moltes gràcies. Aquest curs remou, a cadascú a nivells diferents, però és un punt d’inflexió.” Leticia

“Tenim la sort que en el camí de cadascú ens anem creuant amb persones i circumstàncies que ens hi aporten llum o que ens ajuden a redreçar-lo. Ens recorda que el lloc de poder de les nostres vides és a dins nostre mateix. Moltes gràcies, Eva, per haver-nos fet aquest regal!” Blanca

“No tinc paraules per descriure el que sento quan escolto els teus àudios. No tinc migranya, però sí mal de cap en moments d’ansietat i estrès. No gestiono bé les meves emocions. Em tanco a casa i no vull saber res de ningú… En aquest taller estic aprenent a viure en positiu. He de treballar molt l’autoestima, però cada frase que dius em fa reflexionar molt i m’ajuda. Moltes gràcies per aquest taller, se m’ha fet molt curt. La teva veu transmet molta pau.” Isabel

Professora del taller

evacamarena.llegat

Eva Camarena

Estudi de l’arbre genealògic i la biodescodificació

T’acompanyo perquè t’adonis de la situació emocional que estàs vivint en el moment que apareix un símptoma, una malaltia o un conflicte, i entenguis que aquesta situació té una relació directa amb la teva història i la dels teus antecessors en el clan familiar.

Com que «tot depèn dels ulls amb què es mira», el meu objectiu és que aconsegueixis una nova percepció de la teva realitat i que no perdis la salut en l’intent de canviar-la.

El moment més màgic: quan t’adones que el/la responsable de la teva vida ets tu.

Preguntes més freqüents

Com puc accedir al taller?

Pots accedir a aquest taller a través de l’enllaç “comprar” i automàticament rebràs un enllaç per tenir accés a les sessions. 

Quan comença i acaba el taller?

El taller comença quan tu vulguis i també el pots acabar quan vulguis. Et recomano que el facis en 6 o 7 dies.

Durant quant de temps tinc accés al taller?

Si has fet el taller complet, hi tindràs accés ilimitat. 

Com es paga el taller?

A través del botó “comprar” que apareix en aquesta pàgina, tindràs accés a un carretó de compres. Podràs pagar el taller amb tarjeta de crèdit o Paypal. 

Puc tenir accés al taller sense Internet?

No, el taller és en línia. Necessites una bona connexió d’Internet per fer les sessions i per poder-te descarregar el material del taller (pdf).

Puc descarregar els àudios i vídeos?

No, els àudios i vídeos tenen propietat intel·lectual i no es poden descarregar, ni copiar, ni reenviar.